30
маусым
2025
"Ұрпақтың бақыты – ананың мейірімінде"
"Ұрпақтың бақыты – ананың мейірімінде" - «Гүлдер» тобының тәрбиешісі Каскаева С.Б. аналардың қатысуымен «Құс қанаты ою – өрнек әлемінде» тақырыбында қорытынды ҰІӘ үш ортаға яғни олар, шығармашылық ортада - Марбел тастарымен өрнекті әшекейлеу, коммуникативтік ортада – аналарымен ертегі айтуы, мнемокесте әдісін қолануымен, танымдық ортада кестелеу өткізеді. Ұйымдастырылған іс әрекет барысындағы сертіту сәті кезеңінде семинар қонақтары келеді.
Нұсқаушы:
Сәлеметсіздерме қымбатты балалар, аналар!
әр күнгі таңымыз,
Болсын әркез сау деніміз
Болашақтың ұлты нық
Бой сергітейік - бәрің шық!
Аналарға бала денсаулығын нығайту, дене жаттығуларымен, ойындармен айналысудың пайдасы - тал бесіктен қалыптастыру қажет екенін айтады
Бала денсаулығын нығайту, дене жаттығуларымен, ойындармен айналысудың пайдасын түсіндіру, қимыл-қозғалыстың өмірлік қажетті түрлерін қалыптастыру, бала ертегі терапиясяның шынайылығын сезіне білуі. Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу. Білім беру процесінің барлық қатысушыларының өзара іс-қимылы арқылы құндылыққа негізделген білім мен тәрбие беруді жоспарлаудың біртұтас тәсілін енгізу.
Тәжірибе алаңы: Ертегі терапиясын қолдану арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың жеке тұлғалық қабілеттерін дамыту кіріктірілген ұйымдастырылған іс – әрекет;
Нұсқаушы:
Сәлеметсіздерме қымбатты балалар, аналар!
әр күнгі таңымыз,
Болсын әркез сау деніміз
Болашақтың ұлты нық
Бой сергітейік - бәрің шық!
Аналарға бала денсаулығын нығайту, дене жаттығуларымен, ойындармен айналысудың пайдасы - тал бесіктен қалыптастыру қажет екенін айтады
Бала денсаулығын нығайту, дене жаттығуларымен, ойындармен айналысудың пайдасын түсіндіру, қимыл-қозғалыстың өмірлік қажетті түрлерін қалыптастыру, бала ертегі терапиясяның шынайылығын сезіне білуі. Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу. Білім беру процесінің барлық қатысушыларының өзара іс-қимылы арқылы құндылыққа негізделген білім мен тәрбие беруді жоспарлаудың біртұтас тәсілін енгізу.
Тәжірибе алаңы: Ертегі терапиясын қолдану арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың жеке тұлғалық қабілеттерін дамыту кіріктірілген ұйымдастырылған іс – әрекет;